[O2] Prawidłowe ciśnienie doładowania silnik BWA

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Dirty
    Classic
    • 2015
    • 1

    [O2] Prawidłowe ciśnienie doładowania silnik BWA

    rafiki, nie fajnie sie opona naciąga i rancik jest
  • yaro1983
    Classic
    • 2013
    • 5

    #2
    [O2] Prawidłowe ciśnienie doładowania silnik BWA

    Witam
    Od jakiegoś czasu mam problem z dziwnie działającą turbiną, są dwie wersje przebiegu ciśnienia doładowania co widać na załączonych logach dynamicznych 115 i 118. Domyślam się ze mam problem z zaworem N75, ale chyba bez podnośnika go nie wymienię. Też z kolei nie wiem jak powinno wyglądać prawidłowe ciśnienie doładowania.

    Logi 118
    Logi 115

    A tutaj odpowiednio wykresy

    wykres 1
    wykres 2

    Pozdrawiam

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Zaworek swiruje. Albo uklad podcisnien sie rozszczelnił gdzies.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • rOBERTO795
        RS
        • 2009
        • 3465
        • Octavia III (5E3)
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        Jak wyżej :P.
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz

        • yaro1983
          Classic
          • 2013
          • 5

          #5
          kilka dni temu wymienilem zaworek, sprawdzilem zawor DV oraz szczelnosc ukladu.
          dodalem kolejny wykres po wymianie . widac ze ciagle turbo nie pracuje tak jak powinno

          wykres

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            Zamieszczone przez yaro1983
            kilka dni temu wymienilem zaworek, sprawdzilem zawor DV oraz szczelnosc ukladu.
            dodalem kolejny wykres po wymianie . widac ze ciagle turbo nie pracuje tak jak powinno

            wykres
            Sprawdz actuator!
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • yaro1983
              Classic
              • 2013
              • 5

              #7
              Byłbym wdzięczny za trochę więcej szczegółów dotyczących tej operacji.
              W planach mam profilaktyczną wymianę zaworu DV.

              Komentarz

              • WojtekDM
                Ambiente
                • 2014
                • 119

                #8
                Tak wyglądał zawór DV w moim aucie po zakupie :evil:
                Skoda Octavia RS Combi 2006
                BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
                http://www.dynamech.pl
                Serwis & regeneracja turbosprężarek

                Komentarz

                • yaro1983
                  Classic
                  • 2013
                  • 5

                  #9
                  Juz jestem po wymianie zaworu, i wcale nie wygladal na uszkodzony
                  widocznie jakos sie blokowal albo nie domykal sie wlasciwie.
                  Na nowym wykresie widac poprawe ale chyba nie jest to do konca prawidowy przebieg
                  cisnienia doladowania.

                  Wykres

                  Komentarz

                  • rOBERTO795
                    RS
                    • 2009
                    • 3465
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                    #10
                    Wklej logi 002, 020, 115, 118, wyjasni sie wiecej choc moim zdaniem teraz jest juz poprawnie.
                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                    Komentarz

                    Pracuję...